pillar lide...

Har suttit ikväll och pillat lite här!
Lagt alla gamla plågsamma inlägg i en ny kategori som heter preskriberat. För det är precis vad de livet är, preskriberat, finito, jättestor Punkt.
 
Moving on!
Längtar som en liten tösabit på julafton efter den 26 december då jag flyger hela långa vägen ner till SARA i Nya Zeeland. En välbehövlig semster från det som kallas mitt liv.
Tycker iofs inte att jag har så galet mycket att klaga på nu förtiden. Visst, det är väl lite dött på kärleksfronten men jag har köpt lite blommor att ta hand om så helt ensam är jag inte. 
Jobbar gör jag, jvligt mycket! Serverar mat, spiller vin och ler som om om jag vore påtänd. Vad gör man inte för pengar?
Ja, då får vi väl se hur länge det här håller i sig.
Vinkar hej hej till Sara för jag tror hon är min enda läsare just nu, puss på dig !

Kommentarer
Postat av: amanda

jag håller också koll på dig mupp :)))))))

2012-10-12 @ 23:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0