Inspiration till tusen

Underbara lördag! Sov alldeles för länge, vaknade upp av en kaffe tillsammans med Kenny för att sen tillsammans pumpa våra hjärnor med inspiration från diverse inredningsprogram på tv och nyinköpta magasin. Åååh jag dör av alla fina hem det finns! Känslan jag får när jag bläddrar i ett inrednings magasin stärker bara känslan av att jag har gjort mitt val. Jag ska hålla på med inredning och design på något vis. Om det blir min butik eller på en tidning eller frilans spelar absolut ingen roll bara jag får vara omkring alla dessa fina saker varje dag <3

Jag lagade även en delicious middag till
oss bestående av fläskfilé, bakad potatis med rostad paprika och en vitlök och ört sås som pricken över i! Fan va gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0