Helgen

Sjukt oväntat att det blev en sån bra helg!
I fredes blev det vin-mys med mina favorit Fridor och diverse skumma samtalsämnen .. Don't drink and talk people!! Lördagen spenderade jag med Emma och varsin kebab innan vi gick på kalas med sjuka debatter huruvida vi skulle legalisera droger och prostitution i Sverige (?!) (fråga mig inte hur vi kom in på det), popcorn och brainstorming i raggningsrepliker . Vinnaren där blev: "schyssta limpor har du bakat dom själv??"
Tänker helt klart skriva en bok med raggningsrepliker någon dag och då ska min vän Filip vara min källa! Inte nog med att han kan typ 1 miljon repliker så har han ju också provat dom flesta så jag tänkte att han även kunde betygsätta dom ;) vad sägs? Några spontana reaktioner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0