Min kärlek

De senaste dagarna har jag traskat runt i slasket med tårar i ögonen.
De tårar jag har fällt och även de jag fäller nu är av lycka.
Tårarna jag har slösat på förr känns plötslig helt onödiga och oförtjänta.

Jag är så ofantligt lyckligt lottad att få dela mitt liv och mina bördor med de vackraste människorna på denna jord. Vi tycker oftast aldrig likadant, vi bråkar och vi utmanar varandra dagligen men framförallt ger vi kärlek, och vi ger den villkorslöst. Ni har hjälpt mig att få ihop mitt pussel även utan hörnbitarna, ni får mig att le och ni får mig att skratta tills jag får kramp.

Allt jag har att ge er är ett tack.
Allt jag har att ge er är min kärlek och ni får ta den när ni vill.
Mina vänner, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0