Tar livet med en klackspark

Dag två av pollen's vidriga attack! Tycker synd om mig själv så nu dricker jag vin. Thats how you do it!
Var även och handlade idag. Hade en lång lista med mig till affären men kom hem med ungefär hälften eftersom jag inte hittade resten haha
På listan stod det margarin (för stekning) och smör (för mackan).. Det visade sig vara ett otroligt svårt uppdrag att lokalisera vad som va vad?!
Efter 10 min gav jag upp och körde på två säkra kort, flytande margarin och LÄTTA .. jag som inte ens tycker om lätta?! Hej förvirrad Svenne!
Nu ska jag njuta av mitt riktiga margarin och laga mat ! (hoppas bara att det verkligen var margarin jag köpte)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0