Så blev det inte alls det

Ville ju visa er mina fina bilder från i lördags när vi satt på torget och drack öl i solskenet och var allmänt lyckliga!
Den planen föll ju platt pannkaka när minneskorts läsaren i datorn slutade samarbeta.. Hemskt ledsen men teknikern (jag) jobbar på att få det att funka!
Annars då?
Är hemma själv tills onsdag, då flyger jag till barcelona för att spendera en lång weekend med ingen mindre än miss Agata Puciato!
Det har varit ganska deppigt och dålig stämning här hemma de senaste dagarna då igår var Jans och Josefs sista dag tillsammans innan Josefs flytt till aussie.
Dom kommer att sakna varandra väldans mycket, men jag tycker också att dom är lyckligt lottade som har ett sånt stark band! Nu är vi "the international family" :)

Förövrigt så har jag gått loss med saxen på mina sletna svarta jeans och målat naglarna
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0