Mätt för en vecka!

Igår kväll åt vi buffé på en kinaresturang .. Det var den absolut största buffén jag någonsin sett i hela Mitt liv!
Det fanns alla traditionella rätterna man förväntar sig, samt sushi och annat gott! Fast det absolut bästa var ju woken! Först plockade man ihop grönsakerna man ville ha sen kunde man välja mellan en miljon tillbehör! Bl.a. Bläckfisk, scampi, jätteräkor, lax, känguru, haj och nötkött. Helt sjukt var mycket det var att välja på. Sen när man plockat ihop sin tallrik wokade dom det framför oss och så fick man välja kryddor och såser.
Åt seriöst 5 FULLA tallrikar plus glass.. Hehe kan ju säga såhär att jag total däckade direkt när vi kom hem sen vaknade jag flera gånger under natten för att jag mådde illa och imorse kräktes jag Hahaha så går det när man ska bevisa sig inför grabbarna! Så dagen har spenderats i sängen med vad jag kallar en Chinese hangover!
Var dock klart värt det!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0