En tisdag

Gick upp innan tuppen idag för att äta frukost tillsammans med Jan och vinka av honom innan han begav sig till sin första dag på jobbet, dock gjorde jag misstaget att krypa ner i sängen för att kolla på how i met your mother... Självklart somnade jag! Vaknade för en timme sen och nu mår jag pyton. Ingen bra powernap alltså..
Sitter nu och dricker kaffe för att försöka piggna till men det verkar inte hjälpa. Har fått i uppgift av familjen på nedervåningen att mata deras sköldpaddor nu när dom är på semester så tänkte gå ner och göra det nu och se om jag kan kick starta systemet igen.
Ikväll blir det middag på min favorit restaurang L'osteria med en himlans massa folk! Mycket trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är så glad för din skull!! <3

2012-04-04 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0